vrijdag 10 oktober 2014

Can You Case It challenge (CYCI38) *A Sketch Challenge*


Er is weer een leuke challenge bij CanYouCaseIt.....CYCI 39 n.a.v. bovenstaande schets.

Op de site zag ik dat ik CYCI 38 had gewonnen en er was alweer een nieuw uitdaging.
Ik had net heel mooi DSP binnen gekregen en dacht laat ik daar eens wat mee gaan doen.
Maar....wat zal ik er deze keer eens van maken,,,,,,.











 Nou....DIT is t geworden...!!!!


Weer een ton-sur-ton zie ik nu, 
maar ja t is ook zo mooi, al die matchende kleuren 



Gebruikte materialen:

Stempel:
Starburst Sayings

Inkt:
Coastal Cabana

Papier:
Coastal Cabana cardstock
Eastern Elegance DSP


Ik hoop dat ik ook deze keer mensen mag inspireren en dat ik er wellicht een paar volgers aan over houdt...
Tot de volgende challenge..!!!

================================

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS