woensdag 8 oktober 2014

8 oktober 2013 - 8 oktober 2014..... 1 jaar demo !!!

Vandaag is het 8 oktober,.....voor mij een hele speciale dag...!

Vandaag 55 jaar geleden, trouwde mijn  moeder met mijn vader, een weduwnaar met 3 kleine kinderen.
Vandaag 29 jaar geleden, trouwde ik met de vader van mijn kinderen, speciaal op die dag ter ere van mijn ouders.
Vandaag..... zijn mijn vader en de vader van mijn kinderen helaas niet meer in leven....en valt er dus eigenlijk niets te vieren.
Vandaag een jaar geleden ben ik demonstratrice geworden van Stampin' Up! speciaal op die dag omdat ik die datum een nieuwe betekenis wou geven...met een positieve gevoel...
Vandaag ben ik dus een jaar demonstratrice en ik heb veel gedaan in dat jaar, veel gezien, veel gemaakt, veel beleefd, veel gepost op mijn blog, veel geknutseld en veel leuke nieuwe mensen ontmoet......en iemand als mijn downline toegevoegd, die een echte vriendin is geworden....
En vandaag...heb ik een nieuwe downline toegevoegd aan dit leuke spannende avontuur.

Je ziet t dus.....8 oktober is een speciale dag voor mij en dat zal het ook altijd blijven, alleen heb ik er nu weer een positieve draai aan gegeven.


Vandaar dat ik even een kaartje voor mezelf 
heb gemaakt...
om het toch een beetje te vieren.






Een vrolijk kaartje, heel anders dan anders...







Gebruikte materialen:

stempels:
Perfect Pennants
So Very Happy

inkt:
Daffodil Delight
Island Indigo

papier;
Island Indigo cardstock
DSP: Gingham Garden

ponsen:
Blossom
Petite Petals
Pansy
Decorative Label

knoopjes
foamblokjes
tombow lijm
Island Indigo lintje

Mocht je geïnteresseerd zijn in de artikelen van Stampin' Up! of wil je mijn nieuwe collega worden..??
Mail me dan..................


 ===========================

1 opmerking:

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS